Fenerbahçe Kulübü’nün olağanüstü seçimli genel kurulu, Chobani Stadı’nda, yönetim kurulu üyesi Fethi Pekin’in açılış konuşmasıyla başladı.
Pekin, Fenerbahçe’nin geleceğini şekillendirmek amacıyla toplandıklarını vurgulayarak, “Bugün burada yalnızca oy atmak için değil, bu kulübün onurunu ve geleceğini korumak adına bir araya geldik. Fenerbahçe, uzun zamandır sadece sahada değil, masalarda da mücadelesini sürdürmek zorunda kaldı. Kulübümüze yönelik haksızlıklar ve komplolarla yıpratılmaya çalışıldık. Bilinmeli ki, Fenerbahçe ne asla boyun eğecek ne de geri adım atacak. Bu kulüp her zaman ayakta kalacaktır.” ifadelerini kullandı.
Stadın tarihi önemi üzerinde duran Pekin, şunları söyledi:
“Vereceğimiz kararlar, sadece önümüzdeki yılları değil, çocuklarımıza bırakacağımız mirası da şekillendirecektir. 118 yıllık bir onurun yükü, bizim omuzlarımızda. Artık yeter, kimse bu kulübü hafife almamalıdır. Hiç kimse Fenerbahçe’nin iradesine saygısızlık edemez. Bugün yaptığımız seçim, yalnızca bir yönetim değişimi değil, bir irade mücadelesidir. Fenerbahçe asla sahipsiz kalmayacak ve bunu yüksek sesle haykırmalı.”
Bu bölüm, konuyla ilgili referans noktalarını içerir. (Related Nodes field)
Pekin, kazananın her zaman Fenerbahçe olacağını öne çıkararak, sözlerine devam etti:
“Farklı adaylarımız ve yaklaşımlarımız olabilir ancak bizim rengimiz ve sevdamız aynıdır, davamız Fenerbahçe’dir. Bugün buradan çıkacak irade, sadece sahada değil, Fenerbahçe’nin Türk sporundaki etkisini, adalet arayışındaki kararlılığını ve uluslararası alandaki gücünü de gösterecektir. Fenerbahçe, yalnızca bir spor kulübü değil, bir milletin dik duruşunun simgesidir. Bu simgeyi zayıflatmaya hiç kimsenin gücü yetmeyecek. Bu gün birlik ve mücadele ruhu yükselebilmelidir. Seçim sonucunda kim olursa olsun, hepimiz Fenerbahçe’nin bir parçasıyız; bu geminin kaptanı tarihimiz, rotası ise yarınlarımızdır.”
Kongre oylamasının ardından, kongre divan başkanlığına Şekip Mosturoğlu seçildi.
Mosturoğlu, üyelerine teşekkür ederek gündemi oylara sundu. Genel kurul gündemi, oy birliğiyle kabul edildi.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından genel kurul toplantısı başladı.
Sarı-lacivertli kulübün borcu açıklandı
Genel kurulda, denetim kurulu raporunu denetim kurulu başkanı Mehmet Vodina üyelerle paylaştı. Raporda, 1 Mart 2024-31 Mayıs 2024 ve 1 Haziran 2024-31 Mayıs 2025 tarihlerini kapsayan döneme dair bilgiler aktarıldı.
Vodina, Fenerbahçe Kulübü’nün 31 Mayıs 2025 tarihi itibarıyla toplam borcunun 21 milyar 526 milyon lira olduğunu açıkladı.
0 Comments